i väntan på film...

..passar jag på att blogga lite. :)

Jao.. imörest kl 11.30 ska jag till frissan. Känner mig ganska nervös faktiskt. Nu ska jag klippa riktigt kort för första gången!!! Hua, tänk om det blir fult!?? o.o
Men jag måste iaf prova EN gång i mitt liv, annars kommer jag ångra mig på dödsbädden! Hehe.

Min man klarade halkbanan igår iaf. Det var inte alls nå svårt. Å det gick jätte bra att översätta det körlärarna sa också. Vi blev inte sura på varandra heller. Så det kändes jätte bra, och det var bra för mig att se vad jag har framför mig. ;) ska ju köra den jag med nåt tag i framtiden. :)

Idag så var jag till bollnäs med Emma, Mian å Gunnart. Där åt vi lunchbuffe på kina å så köpte jag ett fint fat med tre ljuslyktor å julkulor som dekoration till nya hallen sen när vi flyttar. Köpte även två toa-doft koppar, en som luktar citron å en vanilj. Det blev nog bara det tror jag. :)

Å på fredag ska jag hälsa på käraste storsyrr. Hon ska ha barn om 13 dagar, (om allt går som planerat då så att säga) å jag vill hemskt gärna hinna träffa henne iaf EN gång till innan hennes tösabit kommer till världen.
Jag är så säker på att hon kommer vara så söööt. De har ju redan världens sötaste son, så de behöver knappast oroa sig. ;) pojkarna kommer stå i kö för hennes hand när hon blitt stor. :D

Å på lördag ska jag till farmor å farfar å koka äppelmos med farmor min. Det ser jag fram emot.^^

Nu läre jag sluta skriva å kolla på fiömen innan det blir på tok för sent!!

Huuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0