Lite huxigt å fluxigt

Just nu har jag en period då jag inte riktigt har koll på vad som händer runt ikring och i mitt liv.
Känner mig väldigt tankspridd och emotionell.. Nästan som när man är gravid. hahah...
Denna vecka är sista plugg-veckan. Det känns jätte tråkigt. Men men, life goes on! ;) finns väl annat kul jag kan göra? Typ skaffa jobb kanske? Eller med himla massa tur kanske jag vinner på lotto och kan resa jorden runt. haha.
Praktik måste ordnas idag iaf. Så det ska jag göra. Sen ska jag boka in en 40 mins promenad innan lunchen.

Min hjärna har kaos.. haha... vet inte vad jag ska skriva. Lever gör jag iaf..! Med råge. :) allt går bra med allt och jag älskar livet som alltid. Men det finns en viss turbulens i tillvaron. Det gör mig förvirrad. Hur ska jag göra?? Vad är rätt, vad är fel? Ja, typiska funderingar på det alllmänna livets gång.
Aja, allt har en meningn. En dag förstår jag meningen med dettta. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0