Lite kvällsgott med pulla kanske..?

Hajsen hoppsen.. nu är det dags för ett nytt inlägg igen.. =)

Just nu så går det en skit bra film på 3an som jag kollar på medan jag skriver detta inlägg.
Den heter "Me,Myself and Irene"... Jim Carrey spelar huvudpersonen Charlie/Hank...

Men nu ska jag berätta över det som jag egentligen skulle skriva om, alltså: Kvällsgott med pulla! =)

Det är en jätte god maträtt som jag tycker alla ska prova göra.. Snabbt, enkelt och BILLIGT!

1 grillad kyckling (ska smulas i bitar, stora eller små)
1 Uncle Benssås (valfri smak)
1 påse Tacomix
2 tomater (hackas)
& Lite riven ost

Allt ska blandas ihop och in i ugnen 200grader i 20min. Osten ska ligga på toppen av det hela. =)

Servera med: sallad, gurka, tomat, nachochips och creamfraiche... (eller hur det nu stavas)
Det är även ganska gott till ris också.. Smaken blir nästan som tacos fast godare.

Hoppas nån vill prova detta.


Kommentarer
kimiya01

Tävling om en ny header ..kolla in vet ja

2008-02-23 @ 22:34:38
URL: http://kimiya01.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0